HTML

Németben

Kétségbe esett helyzetem vitt arra,hogy tegyek egy próbát.Külföldön,Németországba mentem munkát vállalni. Azt hiszem,ez még nem is lett volna nagy baj.Csupán,ha a tapasztalataim itt leírom,láthatja mindenki.Az a mondás,hogy kerüld a magyarokat külföldön,megalapozott.Csupán egy baj kolt4Magyarok közt erre nincs senkinek lehetősége. Megosztom élményeim,tapasztalataim,itt.Ha csak nem fogok olyant tenni még előtte,ami végleges,és visszafordíthatatlan.

Friss topikok

Archívum

Az első élmények...

2011.10.03. 18:39 operett60

Szóval,azt hiszem,az,hogy mi minden is történt velem,eléggé elkeserítő.

Féltem amúgy is,mert tudtam,nehéz munka vár rám.Meg féltem,tartottam attól is,amitől mindenki:dolgozok,azt a vége,ami oly sok emberrel megtörténik:pénz még sincs.Szerencsére ez nem történt meg.De...Nagyon szomorú dolog történt mégis csak.eddig,bármerre is vetett a sors,úgy még soha nem jöttem haza,hogy jó barátra,ismerősre ne akadtam volna.És most ez is megesett velem.

Már az is szerencsétlen történet,hogy inkább ellenségem lett a szobatársam.

Az első nap,mikor odautaztam, elkezdődött.

Eredetileg hárman lettünk volna a szobába,de az Ildikó egy hapsihoz költözött.

Szerintem lehetséges,vele lehet,ki is jöttem volna.A másik szobában  egy korosabb házaspár,míg a szalagvezető a harmadik szobában lakott.

Szóval,a rossz kezdet!!

Megérkezésem után megkapom a leckét.Egy eléggé nagy hűtő állna rendelkezésre,amit a szobatársammal,így,hogy ketten vagyunk rá,megoszthatnánk,és bizonyos,elég is lenne!

A már 8 éve ott élő házaspár,és a szalagvezető már vett külön kis hűtőt magának.Csupán a mélyhűtő az ,amit használnak.

Ennek ellenére az első,amit utasításba kapok:A legfelső polc a tied,oda pakolhatsz,a többit én használom,mivel én előbb jöttem,mint te!Ő itt volt előttem két héttel korábban.És volt természetesen még két polc,az ajtó,plusz még a zöldséges rekeszek.De nekem legyen elég a legfelső polc,ahol még a kefír is jéggé fagy!

Így kezdődött a kinti életem.És a folytatás:ha lehet,még rosszabb is lett!

 

 

 


Szólj hozzá!

Címkék: legelső németországi élményem!!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemetorszagitortenet.blog.hu/api/trackback/id/tr573275927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása